MIN INTERIØRSTIL

Jeg har bestandig synes det er så spennende å besøke nye mennesker i hjemmene, nettopp fordi jeg er så fascinert over alle de forskjellige måtene å innrede på! Jeg er i tillegg der at jeg elsker å sitte på Finn.no for å se på hus som er lagt ut til salgs. Spesielt spennende er det å se hvordan hus jeg har fått forbi tusenvis av ganger ser ut innvendig. Noen ganger lager jeg meg til og med en historie i hodet med hva slags mennesker som bor i forskjellige hus, hva de driver med, hva de spiser til middag og hvordan huset ser ut innvendig.

Som dere ser er jeg selv veldig glad i hvitt og rene overflater, men med et innspill av farger og personlige gjenstander. Helt sterilt vil jeg jo ikke ha det, jeg vil ha det enkelt og rent samtidig som jeg kan få frem at det faktisk er et hjem. Det er viktig for meg! Jeg gleder meg så til den dagen Andreas og jeg kan kjøpe noe som er vårt, så jeg kan få det akkurat slik vi (jeg hehe) vil! Nå har jeg derimot prøvd å gjøre det beste ut av stedene vi har bodd og alt har vært lavbudsjett. Selv om det ikke er helt optimalt, har jeg likevel klart å sette mitt preg på det.

Hva slags interiørsmak har du?

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Dette så kjempefint ut! Jeg har lenge elsket vintage-stilen, og i de siste årene har jeg elsket ting som gulldetaljer 🙂 leser mye interiørblader, og blir så inspirert!

    2. Elsker å drømme meg bort i interiørmagasiner eller interiørinstagrammer!! Jeg er veldig glad i hvitt, og andre lyse farger med detaljer i gull eller sølv. Men har falt for at det er “in” med farger igjen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg