MIN JULAFTEN

God kveld dere! Jeg beklager for at jeg ikke har svart på kommentarer osv de siste dagene, det har gått i ett! Det er nesten et under at jeg i det hele tatt har klart å opprettholde bloggingen hehe. Ting er litt ekstra tøft for tiden også, men det skal jeg ikke tynge ned dere med. Julaften derimot: jeg har en film å vise dere fra dagen! Dessverre fikk jeg ikke filmet like mye som jeg ønsket, men det kommer da jul neste år også. Å filme er ikke akkurat førsteprioriteten min på julaften, heldigvis! Hvordan ble din julaften?

Hvis noen lurte på hva jeg spiste til middag på julaften så var det vegetarfileter, vegisterkaker, brun saus, rødkål, grønnsaker, poteter og tyttebærsyltetøy. Både vegisterkaker og brun saus er utrolig lett å lage fra bunnen og ikke tar det lang tid heller 🙂 Trenger dere en rask (men veldig god) saus anbefaler jeg veganmisjonen sin brune saus på det varmeste! Jeg lager så og si all middag fra bunn og denne sausen har jeg laget så mange ganger nå at jeg omtrent kunne ha laget den i blinde.

ps: det kommer nok et innlegg til litt senere i kveld

-Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Den aller beste nyttårsmiddagen jeg har spist er Vegetarbloggens kålruletter med Veganmisjonens kremete appelsin- og ingefærsaus, poteter, gulrøtter og annet tilbehør. Det spiste jeg for en del år tilbake, og det var supergodt. Anbefales på det varmeste. Dette året skal jeg lage denne nøttesteken til nyttårsaften: https://www.veganeren.com/2018/12/veganerens-nottestek/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg