MIN MORGENRUTINE I HELLAS

Håper dere hadde en fin helg? Vi sovnet faktisk veldig tidlig i går, slitne etter å ha stått opp midt på natten og etter å ha reist. Så tror dere ikke at jeg våknet ca halv fire på natten? Men det gikk fint, heller at døgnrytmen er slik at jeg våkner alt for tidlig enn alt for sent. Dere fikk jo ikke en video fra meg i går, så da benyttet jeg muligheten til å lage en i dag som jeg nå har fått redigert og lastet opp.

I skrivende stund sitter jeg i en sofa ute på hotellet og en liten kattunge har kost seg voldsomt i fanget mitt hihi. Katten gikk til slutt med på å ligge inntil meg fremfor på fanget. Jeg skulle gjerne ha hatt den mer på fanget altså, men den hadde så skarpe klør. Alle disse kattene rundt omkring her er jo perfekt for meg som er crazy cat lady. Det eneste som er så synd er at det virker som om alle er løskatter…

 

 

 

Likte du videoen?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg