MIN NYE HÅRFARGE

Altså æææ jeg er så fornøyd! Jeg kan faktisk ikke få rost de nok, både for arbeidet og servicen! Det ble en skikkelig make over for håret mitt denne turen med både farge og ikke minst en klipp på rundt 10 cm. Jeg hadde ujevne og tykke striper fra hjemmestriping fra før (dere som leser bloggen min vet jo hvordan håret så ut) og veldig mye gulskjær. Nå er det ikke noe gulskjær, håret er mye lysere og de forskjellige fargenyansene blender inn perfekt. Jeg trives faktisk mye bedre sånn her enn med min naturlige hårfarge, da jeg synes den blir for mørk for meg. Samtidig blir helt lys for lyst, så dette her er midt i blinken og akkurat sånn jeg ville ha det! Det var veldig viktig for meg at etterveksten også kan vokse ut uten at det ser rart ut og det fikk de så absolutt til!

Håret mitt tok i tillegg nada skade av dette, da jeg er veldig nøye og flink til å stelle det. Håret kjenner faktisk bedre ut nå, utrolig nok. Jeg kan varmt anbefale Salon Martinica hvis noen av dere skal til Puerto Rico iallfall! De har mange før og etterbilder på insta, så det er bare å sjekke ut. Mamma ble også utrolig fin på håret og er skikkelig fornøyd! Dette er ikke reklame, sponset behandling eller noe i den duren, bare jeg som er veldig fornøyd.

Jeg skjønner forresten ikke at jeg ennå er våken, vi har vært på farten siden 04.30 i dag og jeg fikk kun sove 15 minutter på flyet. Da vi landet hentet pappa oss, så hentet vi Molly hos han og deretter dro vi hjem. Da var det bare å skifte og gå ned på dansinga, for i går begynte det med prøver til forestilling. Etter jeg var ferdig der dro jeg innom en frukt og grønt butikk, da vi ikke hadde mat hjemme (ulempen med å komme hjem på en søndag og ikke planlegge bedre) for å handle inn litt. Så da jeg kom hjem laget jeg en skikkelig digg suppe på grønnsaker, kokosmelk og currypaste, toppet med fersk koriander. Åh, det ble godt det! Men nå må jeg virkelig sove.

 

 

 

Bildene har forresten et varmt filter, så hårfargen er mye kaldere i virkeligheten.

 

Hvordan synes dere at det ble?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg