MIN NYE HOBBY: VANNMALING

Er dere klar for en ny uke? Jeg vet ikke helt om jeg er, men mandager kommer uansett de. I det siste har jeg begynt å male litt med vannmaling. Kun med sånn billig fra Europris og Flying Tiger, men det funker greit det altså! Hvis dette er noe jeg kommer til å fortsette med tenkte jeg å spare opp til litt ordentlig maling. Men siden jeg ikke ennå vet om dette har blitt en fast hobby eller om dette bare er noe jeg liker å drive med akkurat nå så holder det jeg har av utstyr enn så lenge.

Jeg har prøvd å male litt mennesker, litt natur og noen katter. Noen kort har det også blitt. Jeg er ikke så flink (ennå?), men så er jo dette noe jeg akkurat har startet med også. Det hadde vært gøy å bli veldig flink i maling iallfall! Jeg synes også at det er ganske beroligende å male og gjerne med en podcast på øret samtidig. Så skal jeg faktisk kvinne meg opp til å vise dere noe av det jeg har malt hehe.

 

 

 

 

 

Maler du?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Wow! Du har talent og gode egenskaper. Liker veldig godt penselsstrøket ditt<3
      Fortsett med dette, og prøv å kooose deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg