MINE BALLETTDRAKTER

Nå tenkte jeg å vise dere ballettdraktene mine! Jeg laget en slik video for mange år siden også, men jeg har solgt/gitt bort noen drakter siden den gang og jeg har kjøpt noen nye. Helt ærlig så trenger jeg ikke sååå mange ballettdrakter som det jeg har, jeg er bare litt for glad i dem hehe.. Hvis jeg er innom en av dansebutikkene i Oslo er det vanskelig å gå ut tomhendt. Da vi var i Oslo med klassen på videregående ble faktisk den ene danselæreren og jeg litt igjen i dansebutikken da alle andre gikk for å spise pizza haha. Noen av draktene er kjøpt nye i butikk og noen av dem er kjøpt brukt, så her er det altså en god mix. De som er kjøpt nye er fra to forskjellige dansebutikker i Oslo og en bestilt rett fra yumiko.

Yumikodraktene er de fineste! Det som er så fint med dem er at du selv bestemmer hvilken type drakt du vil ha, deretter kan du bestemme hvor lange armene skal være og om de skal ha høyt eller lavt snitt. Farge på drakten, størrelse, detaljer og hva slags stofftype du vil ha bestemmes også og deretter blir de håndsydd i Spania. Man får altså en drakt tilpasset akkurat slik man vil ha den og de har så mye fint å velge i! Nå er de ganske dyre, men så absolutt verdt det! Den rosa min fra yumiko bestilte jeg selv, mens de tre andre er kjøpt brukt.

Hvilken ballettdrakt er din favoritt?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Så mange fine. Nå fikk jeg lyst på flere, haha. men jeg danser ikke ballett nå. De rosa var fine. Bak var <3! Og den svarte med noe ved halsen kledde du. Tror du hadde vært nydelig i hvitt med fine detaljer bak. Jeg syntes det var så kjedelig fremme når jeg danset men fint bak, hehe. Men er jo ulike. Husker det var moro å gå på "ballettbutikk" i køben. Synest du ballett og speil kan være utfordrende? Du behøver ikke å svare. Men jeg "kranglet litt med meg selv, "hehe. Men en nydelig nydelig danseform.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg