MINE FAVORITTER PÅ NELLY TIL RUNDT 200KR

Reklame | NELLY

Har dere hatt en fin dag? Jeg har besøk av Mona og vi har vært en tur i Bøkeskogen i dag hvor vi har spist kuleis og tatt noen bilder. Kuleis er en veldig stor trigger for meg, så det var en stor seier at jeg klarte å spise den uten at det ledet til bulimien. Vi hadde også planer om å grille i dag, men siden det ikke var så varmt ble det grillmat laget på kjøkkenet. Godt var det iallfall! Nå sitter vi og ser på en psykologisk triller som heter “The stepfather”. Min favorittkategori når det kommer til filmer!

Jeg har kikket en del på Nelly i det siste og funnet noen ting som falt i smak til en billig penge. Nå har jeg vært flink til å ikke kjøpe så mye klær i det siste, men siden jeg skal opp enda mer i vekt så må store deler av garderoben fornyes. Da er det greit å ikke blakke seg helt. Heldigvis har Nelly masse fint på salg! Så jeg kommer nok til å klikke hjem noe av dette i en eller to større størrelser enn hva jeg bruker nå. Alle disse plaggene koster forresten ca 200kr eller mindre, nøyaktig pris ser dere jo inne på Nelly.

Militærskjørt HER  //  bluse HER  //  gul kjole HER

 

 

Bukse HER  //  langt skjørt HER  //  bukser HER

 

 

Olaskjørt HER  //  cardigan HER  // rutete skjørt HER

 

Noe du synes var fint?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg