MINE FØRSTE ULLSOKKER: FAIL!

Herlighet, mitt aller første forsøk på ullsokker var ikke direkte vellykket, for å si det sånn. Det var visst ikke bare bare med ullsokker og kronglete å strikke med fem pinner var det også. Nei, jeg tror at gensere er mer min greie. Men siden dette resultatet ble så som så, måtte jeg nesten prøve meg en gang til og har derfor likevel et nytt par med sokker på pinnene. Denne gangen i rosa og beige, så jeg får håpe at det går litt bedre med dem.

Ullsokker er jo såååå digg å ha på og jeg bruker det så og si konstant på høsten, vinteren og våren. Til og med noen ganger på sommeren tasser jeg rundt med det på føttene hjemme.

Jeg har fått strukket den smaleste ullsokken en del, så nå ser de i det minste ganske så like ut. Veldig praktisk at med ull kan man strekke for å få ting større og tromle litt for å få ting mindre. Så da ble de jo ganske ok til slutt heldigvis! Her ser dere sokkene før jeg fikk fikset de altså, det ser mye bedre ut nå:)

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Hva med å prøve en annen oppskrift? Kanskje du finner en som er bedre. Å strikke med 5-pinner er en vanesak, men hvis du heller vil kan du bruke en lang rundpinne, søk opp teknikken “magic loop” så ligger det masse videoer ute om hvordan det kan gjøres. Lykke til med det nye paret!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg