MINE HEADERE DESEMBER-MAI

I årevis hadde jeg kun navnet mitt i store bokstaver som header og samtidig hadde jeg et relativt stort profilbilde. Men etter at blogg.no byttet plattform var det ikke mulighet for å ha profilbilde som ble vist på siden slik det pleide. Derfor var det på tide å få seg en ordentlig header. På bildene under her ser dere en samling av alle jeg har hatt. Lenger ned får dere se hvert enkelt i større størrelse og jeg forteller litt rundt dem.

Siden det var i starten av desember bestemte jeg meg for å bruke en header som er litt juleinspirert, denne ser dere da under her. Bildet ble tatt i sentrum og jeg var ikke heeelt fornøyd, men jeg tenkte at alt er bedre enn ingenting og dette var det bildet som egnet seg best til header.

Men så var julen over og dermed følte jeg at den ovenfor ble helt feil. Dessverre hadde jeg ikke et bilde jeg følte var passende å bruke, derfor ble den dere ser under her en midlertidig løsning frem til jeg hadde fått på plass en ny en.

Under her ser dere da hvordan min nye ble og det er den jeg har hatt i flere måneder nå. Den er ganske stilren, clean og det kommer tydelig frem at det er vinter. Denne her har jeg vært utrolig fornøyd med!

Men så forsvant vinteren da og det har blitt vår. Derfor var det nesten på tide med en ny en, en som er litt mer vårinspirert og ikke full av snø. Den siste uken har det plutselig blitt grønt ute og da utnyttet jeg muligheten til å ta et nytt bilde. Så her om dagen byttet jeg til den under. Og når det blir sommer kommer det enda en ny en, men det får vente. Enn så lenge er jeg fornøyd med denne! Jeg håper at dere også liker den.

 

 

Hvilken synes du er finest?

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. De to siste 🙂 Akkurat nå syns jeg den siste er finest, fordi det er vår. Men de er egentlig like fine begge to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg