MINE JULEGAVEØNSKER

God kveld! Jeg savner at det går noe spesielt på TV på lørdager, jeg. Snart begynner heldigvis årets julekalendere på TV og jeg har hørt rykter om at Jul i Blåfjell blir tilgjengelig på nett fra og med første desember! Ellers vil jeg følge med på den nye realitykalenderen som skal gå på TV og se Kristianias magiske tivoli på nett. Sistenevnte gikk jo på TV i fjor og jeg likte den skikkelig godt! I skrivende stund sitter jeg i stua med Mona og vi ser på en miniserie på Netflix sammen med ett glass rødvin på meg og drinker på Mona. Vi har også fått perlet litt i dag, noe jeg synes det er ganske koselig å holde på med. Flere her som perler armbånd forresten? Jeg har perlet en del både til meg selv og til andre.

Jeg var litt i tvil om jeg skulle poste et slikt innlegg forresten, men kom frem til at det er jo egentlig ikke noe galt i det. Selv synes jeg det er spennende å se hva andre ønsker seg til jul. Jeg hverken krever eller forventer å få noe av dette her altså, det er rett og slett bare ting jeg ønsker meg:)

Jeg tok meg faktisk tid til å lage en liten collage så dere kan se haha, men jeg tror jeg presterte å ta med en termos fremfor termokopp? Litt usikker gitt.


Øredobber med heng i // warm up boots i lyserosa eller svart // mummi termokopp // Kolibri av Cecilia Samartin // mummikopper // kjele (som jeg skulle si fra pappa at jeg ikke skulle si til flere at jeg ønsket meg haha) // dette flanellsengesettet x2 fra Kid.

Ellers ønsker jeg meg også gullfarget interiør, store duftlys, penger, en stor grønn plante, accessoarer til hår, en liten/mellomstor sminkemappe, klær i beige toner eller hvitt, gavekort, boblevest i brun og abbonement på storytell.

Bildene er fra i går da jeg tok en kaffe med Mona i Tønsberg etter behandling.

 

Hva ønsker du deg til jul?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg