MINE NYLIGE MATINNKJØP

Jeg har sett mange bloggere lage slike innlegg de siste årene, så jeg tenkte å komme med mitt bidrag. Nå kommer jeg ikke med en full ukeshandel eller en full helgehandel da, dette er rett og slett ting jeg handlet inn som jeg manglet til frokost, lunsj og kveldsmåltider. Grunnen til at jeg har handlet glutenfritt brød og glutenfri kornblanding fremfor vanlig er rett og slett fordi jeg har cøliaki (noe som suger). Tenkte bare å nevne det i tilfelle noen måtte lure:) Nå som jeg er hjemme prøver jeg mitt beste å følge kostlisten fra RASP forresten, da jeg føler meg relativt trygg på den og jeg vet at den er lur for meg.

Så det jeg har handlet inn er da: brød, Biola, musli, kaffe mocca, snøfrisk, epler, tomater, paprika, salat, agurk, peppermix og yoghurter. Jeg liker faktisk best banan, sviske, bjørnebær og eple/kanel-smaker i yoghurter. Men denne pakken her med banan, vanilje, jordbær og mango er også veldig god! Fra før av hadde vi forresten smør og noe annet pålegg, derfor er ikke det med på bildet.


I tillegg til dette har jeg handlet inn ting til middag og spedd på med litt ting etterhvert. Som i går handlet Mona og jeg inn til middag og litt snacks på kvelden og i dag handlet jeg litt mer frukt på butikken. Det hadde også kanskje vært gøy å vist dere innkjøp for middager for en uke + oppskrifter faktisk!

 

 

Vil dere se flere slike innlegg? Og da kanskje med full ukeshandel eller full helgehandel?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Katten 😍
      Jeg har ikke cølikai, men hvete og melkeprotein intoleranse så må ofte gå for glutenfri og slikt selv. Heldigvis er det mye mer alternativer nå enn det pleide å
      være!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg