MINE TATOVERINGER OG MENINGENE BAK

Visste dere at jeg faktisk har fire tatoveringer? Tre på venstre arm og en på ankelen. Jeg har faktisk ikke vist dere alle i et innlegg før, men jeg regner jo med at dere har sett dem på bloggen innimellom. Kanskje ikke den på ankelen da, den er jo litt skjult og synes ikke så godt på bilder nettopp på grunn av plasseringen. Jeg har definitivt lyst på flere tatoveringer i fremtiden, jeg vurderer faktisk sleeeve på venstre arm for å dekke over arr. Før hadde jeg store komplekser for arrene mine, mens nå bryr jeg meg ikke så mye. Likevel, det er et kapittel jeg er ferdig med og jeg ønsker ikke en konstant påminnelse om den tiden. Haha, herlighet jeg innså nettopp at ingen av dem er tatt i Norge hehe.

Rose:

Denne tok jeg på Gran Canaria da jeg var 18 år gammel og det var faktisk besse som ble med meg da jeg skulle ta den. Denne har egentlig ikke noen spesiell mening, jeg bare synes den var fin og tenkte at den i tillegg er et fint utgangspunkt om jeg skal bygge på videre.

 

You keep me brave:

Denne tok jeg på Rhodos nå i høst og Mona tok “you keep me safe”. Denne tatoveringen er en påminnelse for meg på at det er de jeg har i livet mitt som gjør meg modig, som gjør at jeg klarer å holde meg modig og ikke gi opp. En påminnelse om å tørre.

 

Julie:

Jeg har lenge hatt lyst til å ta en minnetatovering til ære for Julie som jeg dessverre mistet. Problemet var at jeg var så usikker på hva jeg ville ta og gikk frem og tilbake mellom flere alternativ. En dag begynte jeg å tegne og dette ble resultatet. Ved første øyekast ser det bare ut som en rose, men ser du litt nærmere ser du at det står Julie i stilken. Denne tok jeg også på Rhodos i høst.

 

Delfin:
Denne var jo umulig å ta et fint bilde av, men denne tok jeg på ferie i Tyrkia da jeg var 15/16 år gammel. Jeg fikk lov av mamma til å ta denne, men piercing i leppa fikk jeg derimot ikke lov til å ta haha. Delfin er favorittdyret mitt og jeg er utrolig fascinert av dem og siden jeg har vært liten har jeg lest og sett alt jeg har kommet over om delfiner. Jeg tror noe av grunnen til at jeg fikk lov til å ta denne var at jeg siden jeg var liten har sagt at jeg ville ha en delfintatovering når jeg ble stor og at jeg ca 10 år senere fortsatt ville det hehe. Så ikke bare er det favorittdyret mitt, men den står også for å stå for sine egne meninger.

 

 

Har du noen tatoveringer og visste du hvordan alle mine så ut fra før?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg