MINE UFO’ER

God kveld! I dag tenkte jeg å vise dere to strikkeprosjekter jeg har som bare ligger der av forskjellige grunner. Det verste er at jeg nå har mer enn det som er på bildene fordi jeg har begynt på ting med garn jeg har hatt liggende da jeg har gått tom for garn til det jeg faktisk strikker på. Resultatet er at jeg har noen små restegarnsprosjekter som ikke kan bli fullført da jeg *kremt* ikke har nok garn. Nå har jeg iallfall fått handlet garn inn til det jeg egentlig strikker på!

 

Ufo’ene ligger i en egen kurv i denne hylla/kommoden her. Det blå er en bølgegenser som jeg ikke har fullført da jeg synes den er utrolig kjip å strikke hehe. Jeg har førsteutgivelsen av oppskriften og den er det en del feil i, så istedenfor å skaffe meg en oppdatert versjon har jeg heller blitt sur på genseren. Det funker ikke, om noen skulle lure.. Så den ligger bare der mens jeg innimellom skuler stygt bort på den.

 

Den grønne genseren er en septembersweater som dessverre ligger på vent da jeg mangler garn. Denne gleder jeg meg derimot til å fullføre! Fargen er såååå nydelig og det er min første patentstrikk. Kanskje den blir ferdig til september hehe? Ok, ikke morsomt Ea, ikke morsomt. Tørr humor lang vei. Genseren strikkes iallfall i tre tråder mohairgarn fra Isager.

 

Har du noen ufo’er (unfinished objects / uferdige objekter hehe)?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. Er den grå genseren du har på deg hjemmestrikket eller kjøpt? Hva heter den eventuelt?
      Tror alle som strikker har en ufo eller to som aldri vil bli ferdigstilt, men som får stygge blikk 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg