MINMOTE-GENSEREN

Har dere hatt en fin dag? Selv har jeg ikke gjort så mye i dag da jeg var ganske sosial i går og det dessverre tapper meg for krefter (til tross for at det var superkoselig!). Jeg var først en tur på stranda med to venninner og senere på kvelden dro Andreas, Anniken, Carl Petter og jeg en tur til Farris for å ta et kveldsbad. Vi ble faktisk sittende der i flere timer og det var så fint å se på at solen gikk ned. Så varmt som det var i går er jeg glad for at jeg fikk badet en del!

Det nyeste som gikk av strikkepinnene mine er denne Minmote-genseren. Oppskriften er gratis og den finnes HER. Jeg strikket min i dobbel tråd påfugl. Skulle jeg ha strikket den igjen hadde jeg nok strikket den lenger, da jeg har ganske lang overkropp og derfor følte at den ble litt snau til meg. Jeg tror heldigvis at det kan hjelpe å sy den helt sammen i sidene, så jeg får prøve på det. Ellers blir det ikke så alt for mye strikking nå i varmen, men jeg holder på med en cardigan dere skal få se etterhvert.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg