MITT 17. MAI ANTREKK

Bunaden min er det vakreste og mest dyrebare jeg eier, men siden jeg dessverre ikke har bunaden min her må jeg gå for noe annet i morgen. Planen var jo egentlig ikke at jeg skulle være på RASP på nasjonaldagen, så ikke hadde jeg penklær her heller. Nå viser det seg at jeg faktisk får besøk fra Larvik i kveld av Andreas og tante Annsja, så om jeg hadde vært helt sikker på det tidligere hadde jeg jo ikke trengt å kjøpe meg en kjole. Da kunne jeg jo bare avtale med dem at de kan ta med bunaden min. Ny kjole på meg ble det, men så trengte jeg også en lang penkjole da Andreas og jeg skal i to bryllup i sommer. Da er det nemlig greit å ha en lang kjole, så da er iallfall det i boks!

 

 

 

Denne kjolen her ble jeg så fornøyd med og den er jo så fin at jeg nesten kunne ha giftet meg i den! På bilder har jeg hvite sneakers, men jeg skal få Andreas til å ta med seg penskoene mine når han kommer etterpå. Jeg gleder meg så mye til å få besøk, det blir så fint å se dem igjen! <3 Bildene her ble tatt av venninnen min i botanisk hage i går og det ble den photoshooten! Herlighet så flink venninnen min er til å ta bilder! Jeg ble kjempefornøyd med dem! Så kudos til henne!

 

 

 

 

 

Hva synes du om kjolen og hva synes du om bildene?

 

 

//Elise Amanda

12 kommentarer

Siste innlegg