MITT 2019 DEL TO: JULI-SEPTEMBER

Det skjedde så himla mye i juli, august og september, så jeg så meg nødt til å dele opp de siste seks månedene i to innlegg. Det var litt rart å gå tilbake i arkivet og finne frem til alt dette, for å være ærlig. Både fint, men også litt vondt. Heldigvis har jeg hatt så mange fine opplevelser og øyeblikk, vært med mennesker som får smilemusklene i ansiktet til å gjøre vondt og følt meg glad.

Juli:

Jeg var på fest med linja jeg gikk med på videregående og det ble en fantastisk fin kveld med mye latter og mange smil. 

Vibeke, Nora og jeg var på utekino på verdenspremieren på Løvenes Konge. Litt gira kan man si..

 

Jeg drakk helt sinnsykt mye hjemmelaget iskaffe.

Sinnsykt mye.

 

Andreas og jeg besøkte tante og onkel en natt på campingen i Sverige.

 

Jeg var en dag på Stavernfestivalen og storkoste meg!

 

Anniken og jeg var på nattbyen sammen.

Oooog i starten av juli dro vi hjem fra Polen.

 

August:

I slutten av august feiret jeg bursdagen min med familie og det ble en hyggelig dag!

Mona og jeg tok veldig mange bilder: 

 

Sigurd, Andreas og jeg var en tur i Sverige sammen.

 

Jeg stelte mye i hagen med alle blomstene jeg hadde plantet tidligere den sommeren.

 

Jeg var på noen møter på RASP ang å skulle gå på dagenheten der.

 

Sigurd, Carl-Petter, Anniken, Andreas, katten min Lucy og jeg tok oss en tur på hytta. Det ble en kjempehyggelig helg hvor vi fikk gjort mye forskjellig.

 

Elisabeth og Eivind giftet seg og jeg fikk deltatt på seremonien og tatt bilder av dem også. Jeg var invitert til selve feiringen, men kunne dessverre ikke bli med på grunn av innleggelse på RASP to dager senere (bryllupet var i Kongsberg, jeg bor i Larvik og RAP er i Oslo).

 

 

September: Kameraet mitt tok kvelden etter svært mange år. Jeg ble faktisk veldig lei meg, da kameraet har hatt stor affeksjonsverdi for meg. Da jeg kjøpte det etter konfirmasjonen min var jeg så glad og jeg har hatt stor glede av det i så mange år, omtrent hver dag. Dette bildet ble faktisk tatt rett før jeg oppdaget at kameraet hadde gått istykker..

 

Men, avhengig av kameraet mitt som jeg er måtte jeg få skaffe meg et nytt asap. Jeg fant et på Finn som var en modell nyere enn det jeg hadde som jeg valgte å kjøpe meg. Veldig fornøyd med dette og det er så deilig å fa flipp-skjerm!

Vi var i bryllup til Petter og Camilla og hadde en kjempefin dag med å feire dem!

Her har dere da Andreas, meg, svigersøss og hennes kjæreste.

 

Anniken og jeg tok oss en tur på café

 

og en tur til Sverige:

Jeg strikket min første genser ferdig:

Og jeg fikk to skikkelig betente visdomstenner og ble satt på dobbel dose antibiotikakur og en infeksjonskur. Jeg fikk også satt opp time til å trekke dem noen dager etter bare, men jeg avlyste den timen.

For ikke å glemme at jeg tok turen til Oslo for å gå på dagenheten på RASP. Resten av døgnet var jeg på intensivavdelingen.

Men etter en uke der bare ble jeg kastet ut da jeg rett og slett ikke var frisk nok til å kunne ta det selvstendige ansvaret det kreves man skal ta for å gå der..

 

Vil dere se siste del av mitt 2019?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg