MITT 2019 DEL TRE: OKTOBER-DESEMBER

 

Oktober:

Mona og jeg dro på ferie sammen i en uke til Rhodos hvor vi storkoste oss!

 

 

 

Jeg tok denne tattoveringen:

og denne (min er den til venstre):

Vi var en fin gjeng som overrasket Anniken med babyshower:

Halloween kom og jeg kledde meg ut som.. ja si det?

 

November:

Jeg dro en helg til Kristiansand for å besøke Nora og vi fikk gjort ganske mye på den tiden jeg var der. Utrolig hyggelig, var det!

Lille Linus ble født og jeg fikk møte ham for første gang og i samme slengen tok jeg noen bilder av ham:

Mona og jeg tok en tur inn til Oslo for å være med på en jubileumsfest med Forandringsfabrikken:

Min kjære katt Lucy fylte 12 år og matmor måtte selvfølgelig ta bilde av bursdagsjenta med partyhatt:

Jeg strikket så mange votter at jeg hadde de helt opp etter halsen:

 

Desember:

Vi (jeg) pyntet til jul hjemme helt i starten av desember: 

Jeg ble innlagt på akuttpsyk ca midt i desember:

Nora, Vibeke og jeg var på teater sammen og så Jul i Blefjell:

Vi bakte pepperkaker og pyntet pepperkakehus i tradisjonen tro hos mormor og besse:

Jeg prøvde å være litt kreativ:

Jeg var på forvern på RASP og deretter dro Vigdis og jeg til jul i vinterland sammen:

Julaften ble jo så klart feiret! Denne julen feiret vi hos svigermor:

Nyttårsaften ble også feiret og det ble en fin start på det nye året:

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg