MITT NÅVÆRENDE STRIKKEPROSJEKT

Har dere hatt en fin helg? Jeg håper det♡ Helgen min har iallfall vært så grei som den kan være, tatt situasjonen i betraktning. Jeg har blant annet fått startet på en ny genser og denne gangen ble det en Sunday-genser hvor jeg bruker garnet fra den genseren jeg rekket opp + en hvit pjusketråd.

Jeg bruker mye tynnere pinner enn anbefalt, siden jeg ikke hadde anbefalt pinnestørrelse.  Derfor har jeg gått opp to størrelser i genseren og det tror jeg ender med en helt perfekt størrelse. Garnet jeg strikker med er av fargen sølvrosa i Drops Karisma og det vite pjuskegarnet har jeg byttet litt på Drops Melody (i vrangborden) og et tynnere hvitt pjuskegarn i resten av genseren.

 

 

 

Synes dere at jeg skriver for mye om strikking?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg