MITT NÅVÆRENDE STRIKKEPROSJEKT: BØLGEGENSER

Det har dessverre ikke blitt så mye strikking i det siste, noe som er skikkelig irriterende for jeg har jo så lyst!  Nå har jeg derimot fått garn i posten til cardiganen jeg strikker på bestilling og det var endelig på tide! Jeg har hatt såååå dårlig samvittighet for at det har tatt så lang tid, til tross for at det har vært utenfor min kontroll da det har vært tomt for garnet. På siden av den holder jeg på med bølgegenseren bare at jeg strikker med enkel tråd fremfor dobbel. Husker dere at dere skulle hjelpe meg å velge mellom genser og cardigan for en stund siden? Vel, det ble genseren! Den var litt kronglete i starten, men nå går det bra føler jeg! Jeg har forresten kommet litt lenger siden disse bildene under her ble tatt.

På dagenheten i dag skulle vi egentlig ha indisk take away, men den ene restauranten var stengt på grunn av corona og den andre åpnet først klokken fire. Derfor ble det thai take away istedenfor og herlighet så sykt godt det var! Jeg er faktisk glad for at det ble det da jeg ikke har spist slik mat så mange ganger. Det beste av alt er at jeg faktisk ikke fikk en helt sykt overspisingstrang. Poeng til meg! Egentlig er det en pasient som bestemmer menyen for en uke om gangen på rundgang, men her om dagen gjorde vi noe annet siden det blir to kortere uker. Vi pasientene fikk dermed bestemme meny for denne uken og neste i fellesskap.Valget i dag falt altså på dette. Et godt valg!

 

 

 

Strikker du på noe? Og liker dere at jeg kommer med litt oppdateringer i vanlige innlegg?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER Jeg har også en insta til strikkingen som dere finner HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg