MITT NÅVÆRENDE STRIKKEPROSJEKT

God kveld, gode lesere! Nå tenkte jeg å la dere få se mitt nåværende strikkeprosjekt som denne gangen her også er en genser, men nå et genser med mønster og en helt annen oppskrift. Denne genseren her strikkes fra halsen og ned og har i tillegg en helt annen måte å felle på. Strikkingen går litt i rykk og napp og jeg er fremdeles relativt fersk i gamet, så ting tar tid. Akkurat nå står jeg litt fast, men hvis jeg søker opp på YT det jeg ikke forstår så kommer jeg meg nok litt videre. Å strikke mønster gikk forresten overraskende greit!

 

Denne genseren her heter Old Mill Pullover og jeg håper at jeg blir ferdig med den i løpet av november hihi. Men så fort jeg kommer meg forbi skulder og armpartiet og fellingen rundt det går det nok temmelig radig. Dette garnet her er mye tykkere enn det jeg strikket med sist og ting går derfor mye fortere. Jeg gleder meg til å vise dere! Jeg tror faktisk jeg skal sette meg litt ned med den nå, å skrive dette innlegget inspirerte meg litt haha.

 

 

 

Har du strikket en genser før?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg