MONA MARLENE & ELISE AMANDA

Søndag og jeg er ferdig med min sjette uke her på RASP. Tenk at jeg kun har en uke her igjen!? Tiden har gått utrolig fort, samtidig som den har gått utrolig sakte. Allerede neste mandag skal jeg videre til neste innleggelse og jeg føler meg litt skremt over hvordan det skal bli. Men det jeg egentlig skulle fortelle dere om nå er gårsdagen. For i går hadde jeg en helt utrolig fin dag! Mona tok toget inn til Oslo og så trikken videre opp til Ullevål sykehus. Der møttes vi for så å ta trikken ned igjen til sentrum.

Da vi ankom pøste regnet ned, men heldigvis ga deg seg relativt fort. I sentrum fikk vi tittet litt rundt i butikker og vært innom flere steder for å få tak i en slik rosa kjole til Mona også. Vi er veldig glade i å ha like klær og gå med dem samtidig, så da vi til slutt fant kjolen ble vi veldig glade! Det var kun en kjole og den var i akkurat riktig størrelse, hvor flaks var ikke det!? Den satt utrolig fint på henne! Vi kjøpte også en lik hvit genser hver.

Etter litt shopping tok vi bussen opp til Sagene sammen hvor vi satte oss ned i en park, klokken hadde nemlig blitt fire og det var tid for middag. Jeg har hatt noen få måltid ute tidligere og det har gått så mye bedre enn jeg ofte har fryktet. Denne dagen ble det næringsdrikke med jordbærsmak på meg og farris. Grunnen til det er at dette er en stor nok utfordring i seg selv, å skulle faktisk spise ute er jeg rett og slett ikke klar for ennå. Men dit skal jeg så absolutt komme! Måltidet ble iallfall inntatt til tiden og deretter ruslet vi bort til sykehuset.

Vi måtte jo nesten ta på oss de like kjolene våre og ta litt bilder sammen, så da fikk vi gjort det! Jeg fikk også tatt noen utrolig fine bilder av Mona som dere skal få se senere. Ellers gikk tiden til mye skravling, litt mer fotografering og så filmet vi en video. Den burde dere glede dere til å se, jeg tror det blir en del latter for å si det sånn! Men så gikk tiden så alt for fort da… Plutselig var klokken syv og Mona måtte dra. Jeg fulgte hun bort til trikken for å ta farvel og det var helt grusomt. Vi er jo vant med å være med hverandre minst en gang i uken, så å gå fra det til å ikke se hverandre på ukesvis er ikke noe gøy. Jeg hadde det iallfall utrolig fint de timene vi fikk sammen og det vet jeg at Mona også hadde.

 

Hva synes du om antrekket vårt? Har du gjort noe fint i helgen?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg