MONDAY OUTFIT

God kveld dere! Jeg er faktisk ganske opptatt i kveld og skal delta på to møter i tillegg til programmet her. Møtene blir over nett for min del, da det er litt vanskelig å fysisk møte opp i Larvik når jeg befinner meg her jeg gjør hehe. Selv om jeg er innlagt er det ikke slik at jeg har haugevis av fritid heller. Mye av tiden går med til måltider, hviletid og avtaler/møter/behandling. Ellers fyller jeg mellomrommene med litt forskjellig som jeg har fortalt om tidligere. Det hender at jeg bare ligger og slapper av i sengen også, for det krever enormt med krefter å stå i ting jeg står i nå.

Senere denne uken får jeg besøk av ei venninne en dag, pappa og Andreas kommer kanskje en annen dag og en annen dag der igjen skal jeg delta på enda et møte, det også over nett. Så det skjer litt denne uken som jeg gleder meg til, samtidig er jeg glad det ikke skjer mer, for det har jeg faktisk ikke energi eller kapasitet til. Jeg prøver forresten å ordne meg litt hver dag for å føle meg litt bedre, men det er lett å falle rett inn i joggebuksa utover dagen altså..

   

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Høres lurt ut å “fiffe seg opp” litt hver dag. Jeg er glad jeg har jobb jeg går til, hvis ikke hadde jeg nok travet rundt i pyjamas alltid 😀 Lykke til med alt du skal 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg