MUSEKOLLEN, TEGNING OG MIDDAG

Tirsdag-onsdag skulle vi egentlig på hytta, men så ble det ikke sånn og da fant vi heller på noe annet hyggelig istedenfor. Det synes jeg er fint, at når ting ikke går som planlagt så går det likevel an å gjøre noe godt ut av det. Så på tirsdag gikk Vibeke, Therese og jeg opp på Musekollen. Det var faktisk første gang vi alle var der. Vi parkerte visst litt vel nærme toppen, så det ble ikke lange turen å gå opp, men vi fikk DEN utsikten da! Det er også skikkelig rart at jeg egentlig ikke har vært der før, med tanke på hvor nærme hytta vår det ligger. Lunsjen vi hadde pakken med tok vi ved Holmsbru (tror jeg det heter?) og det var også min første gang der. Det var iallfall skikkelig koselig der også!

Etter turen dro vi innom sentrum for å kjøpe store kartongark og så videre ned til meg hvor Dina også kom. Så da ble det en god del timer ute i solen hvor vi tegnet. Vi laget alle sammen et brettspill og det var så fint å sitte ute sammen med venninner og tegne! Jeg tror faktisk ikke jeg har gjort det siden slutten av barneskolen? Etterhvert ble vi også sultne på middag, så da laget jeg en vegetarsuppe med hvitløksbaguetter til og den falt heldigvis i smak hos alle! Det er egentlig litt rart at jeg ikke har delt oppskriften på den før, for jeg lager den jevnlig og det er full av god smak til tross for at den er superenkel å lage! Selv om ting ikke ble som planlagt ble det altså en veldig fin dag likevel!

 

 

 

Flere som er glade i å gå tur?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg