MY EVERYDAY MAKEUP

Er det noe jeg er dårlig på så er det sminke, for helt ærlig vet jeg ikke helt hva jeg driver med. Jeg har prøvd å se på YouTube for å lære meg litt, men enn så lenge er resultatet så som så. Jeg bare klæsjer noe i trynet og håper at det ser sånn nogelunde greit ut hehe. Nå ble ikke det under det beste jeg klarer å få til da jeg brukte rundt 10 minutter på å sminke meg, men så er det også 10 minutter jeg som regel gidder å bruke på det i hverdagen. Jeg har derimot lyst til å lære meg å gjøre ting litt med ordentlig, spesielt øyeskygge, derfor tenkte jeg å prøve meg litt mer på det i tiden fremover. Det ligger jo så mange gode step by step på hvordan legge øyeskygge ute, jeg må bare ta meg tid til å faktisk prøve ordentlig og ikke gi opp etter første forsøk hehe.

Øyeskyggepalett fra maybeline, fundation fra isadora, color correcting fra isadora, svamp fra rustad, maskara fra maybeline, primer fra h&m, eyeliner fra h&m, brynpenn fra h&m, leppestift og penn fra wish, øyeskyggepalett fra wish.

Jeg må også få legge til at bildene lyver litt, det er ikke så brå overgang på øyeskyggen i virkeligheten og ikke er den sååå knæsj som den ser ut som på bildene heller. Dere som leser bloggen min fast vet jo veldig godt hvordan hverdagssminka mi ser ut, da det er slik jeg har sminket meg på omtrent alle bildene som ligger ute på bloggen. Men gi meg litt tid til å øve, så skal jeg vise dere et nytt og forhåpentligvis forbedret resultat etterhvert. Enn så lenge får min standar hverdanssminke gjøre jobben sin.

 

Er du interessert i sminke?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Jeg er egentlig glad i sminke ja! Men føler også jeg har veldig mye få lære der. Jeg tror hvilke sminkeprodukter og kvalitet også har vedig mye å si på resultatet. Og jeg vet jeg ikke har de beste sminkesakene nå. Før hadde jeg litt bedre og dyrere ting. Men er ikke det man prioriterer alltid når man ikke er i jobb. Jeg sminker meg nok ganske basic, men skulle likt å l ært mer av noen som er flinke. Er jo så utrolig mye gøy man kan gjøre med sminke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg