MY MORNING ROUTINE IN HOSPITAL

Som alltid legger jeg ut en video den siste dagen i hver uke og denne uken er intet unntak. Det er noen av dere som har lurt på litt mer rundt hvordan det er her, så jeg tenkte at en morning routine video da kanskje faller i smak? Jeg har ikke tatt med i den at jeg tar blodtrykk + temp hver morgen, men ellers stemmer alt helt perfekt. På veiedager et det jo veiing og blodprøver i tillegg, men en slik dag var det ikke da jeg filmet denne.

Så hvis du er nysgjerrig på hvordan min morning routine ser ut mens jeg er innlagt på RASP så burde du se videoen under. Der tar jeg dere med på alt jeg gjør fra jeg står opp og helt frem til det er lunsj. Håper videoen faller i smak!

 

 

Hva synes du om videoen? Har du noen fremtidige videoønsker?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kommentere, men tommel opp for video-innlegg! Det ser ut som du har gode rutiner. Og så søt hunden er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg