MY NIGHT ROUTINE IN HOSPITAL

Hei dere! Jeg har jo vist dere en video av min night routine de dagene jeg hadde dans før og jeg tror jeg kanskje har vist dere den på “vanlige” dager også? Litt usikker der, gitt. Uansett, jeg har iallfall ikke vist dere hvordan den ser ut nå om dagen, så da tenkte jeg å la dere få et lite innblikk i den. Siden jeg ikke er hjemme ser den jo selvfølgelig litt annerledes ut enn den hadde gjort om jeg var hjemme, men til tross for at jeg er her jeg er så er det en del ting som er likt. Jeg er veldig glad i rutiner, så kveldene mine ser som regel helt like ut, bortsett fra at jeg ikke dusjer hver eneste kveld.

Så her får dere da også et lite innblikk i hvordan livet mitt ser ut for tiden, om man kan si det sånn haha. Ikke at det er så veldig spennende altså. Det går i måltider, hviletid, behandling og samtaler hovedsakelig (litt mer selvfølgelig altså). Det som dere får se i videoen er da hva jeg gjør etter at programmet for dagen er ferdig klokken 21.30 så jeg håper dere liker videoen! Har dere noen videoønsker må dere bare si ifra! Neste uke blir det kanskje en “Instagram kontrollerer livet mitt” video, så dere får følge med på story på instaen min @eliseamandan om dere eventuelt vil være med på å bestemme hva jeg skal gjøre i løpet av en dag 🙂


PS: vet ikke hva i all verden jeg surret med da jeg redigerte videoen… hoppe i pysjen gjorde jeg altså FØR jeg gikk på badet.

 

Har vi noe til felles?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Jeg ordner ikke så mye før jeg legger meg.Pusser tenner, tar av sminke. Det er det 😀 Du har jammen klart å få det litt koselig på rommet der altså 🙂

    2. Jeg kjenner såå igjen det med å ta ut flettene og se fin ut på håret før man skal i dusjen.. 🙂 Vi har lik body lotion med coconut. 🙂 Ellers var jeg flink til å legge frem klærne før en periode for lenge siden, men nå er jeg nokså dårlig der. Jeg har ikke så mye kveldsrutiner jeg er bevisst på. Men har sikkert noen. Jeg liker vertfall å lese blogger eller se serie e.l. rett før jeg legger meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg