MY OUTFIT TODAY

God kveld, god kveld! Dere fikk jo se en liten sniktitt på dagens antrekk tidligere i dag, men nå får dere se det ordentlig. I dag har jeg faktisk vært ute for å ta antrekksbilder, det er noe jeg har savnet! Alle antrekksbildene den siste tiden har jo blitt tatt ved den ene hvite veggen på rommet mitt, så det er godt med litt forandring! Litt upraktisk sted av meg å ta bilder, da flere taxier brukte denne plassen som snuplass.. Blikk fikk jeg også der jeg stod foran kameraet på stativ med selvutløser på, men men det må man nesten regne med. Bilder ble det iallfall!

 

 

Jeg hadde mistet utgang alene i dag, men jeg fikk lov til å ta disse bildene uten alene heldigvis. Senere på dagen fikk jeg også gått en tur med kontakten min for dagen og vi brukte ganske mye lenger tid på runda enn jeg vanligvis gjør. Vi stoppet nemlig titt og stadig for å fange pokemon, begge to! Et raid fikk vi også vært med på, så da ble det en ny type pokemon på oss begge. Ellers i dag har jeg egentlig bare spist og slappet av, og jeg kjenner det skal bli godt å kunne legge seg om litt over en time. Jeg er nemlig veldig sliten i dag etter en svært tøff gårsdag.

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg