MY SKIN & SHOWER ROUTINE

Så gøy at Norge kom så høyt opp i går og at Norge var det landet som fikk flest publikumsstemmer! Jeg måtte kaste inn håndkleet litt før midnatt i går da jeg ikke klarte å holde øynene åpne lenger, så det første jeg gjorde da jeg våknet i dag tidlig var å se resten av stemmeresultatene. Nederland fortjente virkelig å vinne i grunn, så jeg synes det er ganske greit at de nådde toppen!

Denne ukens video blir dessverre ikke av så høy kvalitet som jeg vanligvis ønsker å kunne levere, men jeg tenker at denne videoen er bedre en ingen video. Her tar jeg dere med på min rutine når det kommer til dusj og ansikt haha. Jeg har sett flere slike på YT og det er i grunn litt spennende å se hvor forskjellige folk er! Så her får dere se min!

 

 

Har vi noe til felles?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg