MY STYLE IN AUGUST

Ny måned betyr månedsoppsummering av antrekkene jeg hadde på meg måneden som akkurat var og denne gangen blir det da antrekkene for august! Det er rart å se hvordan stilen min hele tiden endrer seg, samtidig er det likevel en råd tråd gjennom den. Stilen min i august var iallfall uten tvil veldig “jentete” og ungdommelig! Med mye kjoler, skjørt, duse farger og freshe farger.

Det blir spennende nå som det blir litt kaldere i været og det blir tid for strikkagensere og boots! Dessverre finner jeg ikke favorittbuksa mi noe sted og jeg har nærmest endevendt huset på jakt etter den.. det er så ille at jeg omtrent begynner å grine.. Favorittbuksa mi har nemlig et annet navn også: “tryggebuksa”, nettopp fordi at det er den eneste buksa jeg klarer å gå med om jeg har en skikkelig dårlig kroppsbilde dag. Så at den er borte er ikke særlig gøy, for å si det sånn.. Dette høres kanskje litt vel ekstremt ut, men jeg er så avhengig av å ha den buksa at dere aner ikke.

 

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Du er jo både søt og tøff på en gang du 🙂 Nå er jo jeg godt voksen så hadde kankje gått for den svarte buksa og denimjakke nede til venstre.. Ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. Likte så godt bilde nr 7! Fargen kledde deg sååå godt! Men alt var fint! Skjønner godt at du blir ukomfortabel mtp den buksa du ikke fant. Men se på dette som en mulighet til å finne trygghet i deg selv, istedenfor et klesplagg. Jeg vet det ikke er lett, men stå på ! Du er kjempe flink! YOU CAN DO THIS <3

    3. kjempe fine sko på bilde nr 5. Du gir meg et meget god inspirasjon til min hverdag som jobber for bli jente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg