MYE NYTT I GARDEROBEN

Jeg er så utrolig heldig! På torsdag ringte besteforeldrene mine meg og lurte på om jeg hadde lyst til å bli med en tur på kjøpesenteret. Der spanderte de mye på meg og jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal få takket dem… ikke har jeg bursdag og ikke er det jul engang. Noen ganger kaller jeg dem for “gærningene borti gata” og her ser dere en av grunnene til det! De ville at jeg skulle få noen nye klær med meg til jeg blir lagt inn og det setter jeg så innmari stor pris på! Jeg føler at jeg ikke får vist dem hvor takknemlig jeg er, men jeg håper de vet det. En stor del av klærne jeg eier passer nemlig nå og resten er for smått. Ikke bare er det praktisk med litt nye klær i en større størrelse, men det får meg til å føle meg hakket bedre med nye fine klær når jeg ikke føler meg komfortabel i min egen kropp.

Det jeg fikk med meg hjem var en svart teddygenser med glidelås litt nedover brystet, en svart strikkagenser som også har glidelås nedover brystet, en jeans, en pysjamas, litt sminke (det jeg hadde gått tom for hjemme), et hårstrikk, et rutete skjørt, en stripete tynn genser, to par ullsokker og en pakke med ankelsokker (disse var geniale, de er hvite med farger på kantene, noe som gjør at Andreas ikke “stjeler” dem haha).

 

Det var rart, vondt og fint å skulle kjøpe klær i størrelser større enn hva jeg bruker nå. Rart fordi jeg som regel har kjøpt den størrelsen jeg bruker der og da, men også fordi jeg tidligere har kjøpt klær i mindre størrelser.. Vondt fordi tanken på å skulle fylle ut plaggene og gå opp masse i vekt skremmer meg mer enn jeg kan forklare dere. Fint, fordi det er enda et skritt i å legge en spiseforstyrret kropp bak seg.

 

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Så snilt av dem, de er gull verd! <3 Jeg synest du fortjente det. Den svarte genseren med glislås fremme var kjempefin. Mange fine klær. Skjørtet var fint, og den stripete rød ble man litt hodt humør av 🙂 Håper du har en bra dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg