NÅR BILEN ER MER STILIG ENN ANTREKKET

Som dere sikkert har skjønt etter de forrige bildene jeg postet så er jeg hos Mona Marlene nå og her blir jeg til i morgen. Vi tok noen bilder i en blomstereng tidligere i dag som dere fikk se og vi ble sååå fornøyd med bildene begge to. Det var virkelig godt å få ta noen ordentlige bilder igjen, sånn jeg liker det. Å få utløp for kreativiteten min gjennom min lidenskap.

Da vi skulle ta antrekksbilder skulle vi også bort på butikken og parkert der stod denne stilige bilen, så den måtte vi nesten ta bilder foran. Akkurat i det vi er ferdige med å ta bilder kom eieren ut og vi kom i prat med henne, som faktisk foreslo at vi burde ta bilder foran bilen hennes da antrekket passet bra til. Vi lo litt da vi sa at det var det vi akkurat hadde gjort haha. Vi kom i snakk med hun som eier bilen og den er faktisk fra 1976, tenk det! Den hadde lenge ikke kunnet kjøre, men nå var den i gang igjen. En veldig hyggelig eier og en veldig kul bil!

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg