NÅR EN PLUSS EN BLIR TRE

Fine bestevenninna mi er faktisk høygravid nå og for ikke så alt for lenge siden tok vi turen ut til en strand for å ta noen gravidbilder av henne og at henne sammen med samboeren.  De ble iallfall fornøyd med bildene og det ble jeg også! Andreas stilte som fotoassistent og holdt en reflektor for meg, noe som bedrer bildene voldsomt. Jeg er glad jeg tok med meg den iallfall! Kjolen Anni hadde på passet så fint til disse bildene i tillegg, eller hva? Nå er det bare å vente i spenning til den lille jenta kommer og jeg gleder meg så (og det er jo ikke min unge engang haha)! Jeg tror det siste bildet er min favoritt forresten.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om bildene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg