NÅR MAN ER KLØNETE OG DISTRÈ

Når man både er klønete og distre skjer det litt forskjellig. Jeg er begge deler, kan man vel trygt si. Det er såpass at om jeg låner klær av Andreas får jeg ikke lov til å spise med dem på, noe som er veldig forståelig. Siden jeg gjør mye rart på grunn av klumsheten min skrev jeg ned noen ting her om dagen. Fælt å si det, men alle disse tingene skjedde på en og samme dag haha. Jeg får det til, for å si det sånn..

-Mistet piller i bakken. Tro ikke at dette her bare har skjedd en gang altså, opp til flere ganger har jeg klart å miste piller i bakken. Både når jeg skal ta imot og hvis jeg skal plukke de opp fra bordet (jeg pleier å legge dem på en serviett og ta en om gangen).

-Sølt vann fra snøfrisk over hele meg når jeg skal åpne pakken. Her kommer så og si alle påleggene i kuverter. Flere ganger har jeg da sprutet vann fra snøfrisken over meg selv når jeg skal åpne den. Heldigvis ikke like ille som å søle makrell i tomat, det har jeg også gjort en del ganger da jeg spiste fisk.

-Helt melk i demo-glass og skru håret inn i biola-korken. Jada, du leste riktig. For å ta den første først: her er det to glass som viser hvor høyt opp man skal helle drikka. Man setter derfor sitt glass inntil demoglasset og heller melk til streken på demoglasset. Men her om dagen helte jeg melk i demoglasset fremfor mitt eget. For å toppe det hele klarte jeg å skru håret mitt inn i Biola-korken da jeg skulle lukke den. Altså…

 

Er du også klønete?

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg