NATTBYEN I LARVIK

I går var det Nattbyen i Larvik, så da var det flust med boder i sentrum og gode tilbud i butikkene, i tillegg til masse underholdning. Så var jo butikkene åpne til midnatt også tror jeg det er, derav navnet “Nattbyen”. Jeg måtte jo så klart ta meg en liten tur og jeg blir nesten like overrasket hver gang over hvor mange mennesker det er hahah. Det er nok en god del turister også tilstede på sånne ting her, da det er ekstremt mange campingplasser her, så det er jo ikke bare lokale. Det ble også noe med meg hjem i går: litt godteri, en genser og en neglelakk. Genseren er en collage genser i en såååå fin lyseblå farge, så den blir nok en del brukt fremover hihi.

Jeg vet faktisk ikke om dette er noe som arrangeres over alt eller om det er noe vi har her bare i Larvik? Det har iallfall vært en gang i året på sommeren så lenge jeg kan huske. Ikke bare er det skikkelig salg i butikkene, men det er så mye spennende som man kan gå rundt og se på. For barna var det også hoppeslott og en del andre greier også. Cardiganen jeg har på meg på bildene under her har jeg forresten strikket selv, det er bare en liten stund siden jeg har brukt den.

Jeg trodde forresten det ikke var lov å selge slike ballonger lenger?

 

Er det noe lignende der dere bor?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg