NATTBYEN I LARVIK

På tirsdag, altså i går, var det tid for det årlige arrangementet Nattbyen i Larvik! Jeg var der først litt rundt halv åtte tiden og det krydde av mennesker! Både folk fra Larvik, men også en haug av turister. Denne dagen er så koselig med alt fra mat og godteriboder til boder med pynt og underholdning fra scenen. Jeg vet ikke hvor lenge dette har vært i Larvik, men det har vært hver sommer så lenge jeg kan huske. Alle butikkene i sentrum hadde også masse på tilbud og alt var åpent til midnatt!

Jeg stod på stand med Venstre de første to og en halv timene og deretter kikket jeg litt rundt sammen med Anni. Plutselig så jeg venninna mi Linnea som jeg ikke hadde sett på så alt for lenge, så da var det veldig fint med en god klem og å kunne stå og skravle med henne en stund! Jeg kjøpte ikke så mye, kun en brus fordi jeg var tørst og noe jeg skal gi Andreas i bursdagsgave. Men jeg synes det er så hyggelig å bare titte rundt!

Dette her ble altså gårsdagens antrekk og hvorfor det ble akkurat dette skal dere få vite på søndag hihi. Dere som kan spise disse lakrisene her er såååå heldige forresten, fordi de er helt sinnsykt gode. Åh, som jeg savner dem haha! Må bare nevne at jeg rett og slett ikke tåler dem altså, jeg har null problemer med godis #candyqueen. Men sånn hvis du er i Larvik eller i nærheten nesegang anbefaler jeg veldig å dra!

 

 

Har de noe lignende i din by?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg