NATTBYN I LARVIK

Etter pause på grunn av korona var det plutselig tid for Nattbyn igjen! Jeg vet ikke om alle andre byer har samme konsept, men her er det en gang i året hvor butikkene er åpne (de fleste) til midnatt, det er mange boder og stands, konserter, tilbud for barna som blant annet hoppeslott, supertilbud i butikkene og generelt ting som skjer rundt i sentrum. Vanligvis er det enda flere stands og ting som skjer enn det var nå, men det var da likevel en god del forskjellig rundt om kring! Ikke minst var hele sentrum fylt med mennesker. En av de triveligste dagene å ta turen til sentrum bare for å kikke, se litt liv og se mye forskjellig som man ikke ser til vanlig.

Jeg var først en tur i sentrum tidligere i dag da jeg hadde noen ærend, men litt senere tok Vibeke og jeg turen for å høre på Helena spille og ellers kikke litt. Og Helena slutter aldri å imponere, fy søren så dyktig hun er og hvor fint det er å høre på! Etter Helena var ferdig kikket litt og vi fikk også prøvd oss på noen konkurranser. Jeg prøvde melkespann tidligere da jeg var i byen, så da fikk Vibeke prøvd seg på det nå nettopp. Et annet treningssenter hadde en annen styrkekonkurranse, så den måtte vi også prøve ut haha. Jeg har egentlig veldig konkurranseinstinkt, så dette var gøy! Så må jeg også si at jeg ble veldig fornøyd med resultatet på begge konkurransene! Etter melkespann ringte jeg faktisk mamma for å fortelle hvor lenge jeg hadde klart haha.

 

 

Kameraet var ikke så mye oppe, så det ble ikke noen bilder av alt som skjedde rundt om i sentrum. Det eneste som kameraet ble brukt til var egentlig å ta noen bilder av Helena og antrekksbilder hehe.

 

 

 

Har dere noe lignende i deres by?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg