NÅVÆRENDE STRIKKEPROSJEKT ER…

God kveld! Smart som jeg var tenkte jeg i går kveld at det ikke var noen vits med sovemedisin siden jeg var trøtt. Den gang ei.. jeg sovnet ført klokken åtte på morgenen og sov til klokken ti. Derfor måtte jeg også avlyse en avtale jeg hadde i dag, noe som er utrolig kjipt. Sove etter de to timene har jeg ikke fått gjort, men jeg har fått slappet av den del heldigvis. Derfor krysser jeg fingrene for at det skal gå greit med dansingen i kveld (og at jeg får stupt i seng så fort jeg har kommet hjem og dusjet). I morgen blir en lang dag, men det skal jeg fortelle mer om siden.

Etter at jeg ble ferdig med ballonggenseren satte jeg i gang med et nytt prosjekt. Jeg viste dere jo en pakke med rosa garn jeg mottok for litt siden som jeg hadde bestilt og det jeg holder på med nå er en av to ting de nøstene skal bli til. Genseren jeg strikker nå heter Oslosweater og den har en spennende struktur! Oppskriften virket gresk med en gang, men heldigvis går det mye bedre enn forventet.

Haha, Molly eller Lucy kommer nesten alltid bort når jeg skal ta bilder. Denne gangen var det Molly som ville være med.

 

Jeg er fortsatt usikker på hva jeg synes om fargen på genseren… fargene er fine hver for seg, men jeg vet ikke helt med blendingen av dem..

 

Snart blir det vel for kaldt til å strikke ute, så jeg får nyte det mens jeg kan.

 

 

Søt liten linselus, eller hva?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg