NÅVÆRENDE STRIKKEPROSJEKTER: SÅ LANGT HAR JEG KOMMET

Siden jeg har hele tre strikkeprosjekter gående nå tenkte jeg at dere skulle få se litt av hvordan jeg ligger an. Det er fint å ha flere ting gående på en gang, for da bare bytter jeg litt på om jeg går lei av den ene tingen.

Jeg strikker denne genseren i to størrelser større enn jeg egentlig skal ha siden jeg strikker på noe mindre pinner, men det ser ut til at den blir litt vel liten hehe.. håper det blir bedre enn det ser ut til, for nå ser det jo ut som en baroegenser og den skal jo liksom være til meg da..

Så er det en stripete cardigan som jeg har lagt litt bort da jeg har vært dritt lei av så tykke pinner og skifte garn hele tiden. Jeg burde få fingeren ut da, for jeg har kun armene igjen. Alle tråder på det jeg har strikket er jo festet til og med.

Så er det disse sokkene da.. sokker er virkelig ikke min ting å strikke, jeg er så lei allerede. Problemet er jo bare at disse skal bli gave til naboen og derfor må bli ferdig. Så elsker jeg jo å bruke ullsokker selv også da..

 

Du som strikker, har du også flere prosjekt gående samtidig?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg