NESTE DESTINASJON? HYTTA!

Eeeeendelig er det klart for hyttetur igjen! Jeg har faktisk ikke vært på hytta siden høsten 2018, så dette her var virkelig på tide! Nå er straks alt pakket og klart og så bærer det avsted til seters, men først må vi gjøre noen stopp på veien. Hytta vår har ikke strøm eller vann, men det synes jeg bare er veldig sjarmerende. Før var det faktisk ikke dekning der i det hele tatt, men nå har man dekning til å ringe med på omtrent hele området. Ute på tunet foran hytta får man til og med 3g nå.. men jeg er glad man ikke får det inne i selve hytta. Jeg synes faktisk det er synd at det er dekning der oppe jeg, men nok om det.

Siden jeg kommer til å være på hytta i hele helgen og eeegentlig ikke har dekning der så har jeg gjort klare noen blogginnlegg som blir postet utover helgen. Da får dere blant annet se månedens bullet journal, dere får lese om et personlig problem jeg ikke har fortalt om før + enda mer. Så jeg håper noen vil titte innom gjennom helgen:) Men nå, nå må jeg gjøre ferdig det siste og så drar vi!

 

 

 

 

 

 

Hadde du klart deg en helg uten strøm og vann?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Kos deg masse 🙂 Jeg håper du HAR med vann 😀 For dere trenger jo litt å drikke om ikke annet 😀 Men tror jeg hadde klart fint egentlig. Verst i forhold til blogging 😀 Men mulig jeg hadde gjort som deg,laget klart litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg