NEW HAIR + OUTFIT

God ettermiddag dere! Håper kvelden gikk fint for dere i går? <3 Min kveld kan dere lese om i innlegget under her, som jeg postet i natt. I dag får vi noen gjester over på middag, det blir hyggelig! Da får vi litt hjelp til å spise opp all julematen som ble igjen også, det ble en god del for å si det sånn. Etter mat kan det hende vi tar oss en tur ut, det gleder jeg til! Når var jeg ute sist egentlig? I høst en gang tror jeg. Mona kom for to timer siden og vi har fått tatt litt bilder, så får dere dagens antrekk under her! Andreas fikk en spill av Anniken i julegave, så jeg håper vi får testet ut det i løpet av kvelden!

Ser dere forresten hva jeg har gjort med håret mitt? Da jeg våknet i dag hadde jeg fått nok, jeg var helt ærlig driiit lei av hårfrisyren min. Jeg likte veldig godt håret mitt da det var skulderlangt, men jeg prøver å spare, så jeg har en veldig typisk “sparelengde” på det nå. Derfor tok jeg fatt i saksen og laget en pannelugg. Jeg vet at jeg burde ta med litt mer av håret på den ene siden, men jeg ønsker å ha det slik for å kunne legge panneluggen til siden uten at den synes om jeg ønsker. Hva synes dere om min nye frisyre og om dagens antrekk?

 

-Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg