NEW IN FROM ENGLAND

Reklame | Femme Luxe

God kveld! Nå tenkte jeg å vise dere noen klær fra Femme Luxe som jeg også har samarbeidet med tidligere. Femme Luxe er en britisk butikk som selger utrolig mye forskjellig, alt fra lounge wear, knittet loungewear, dresses og forskjellige co ords (altså sett med to plagg som matcher). Man finner klær til de fleste anledninger der og i tillegg er det klær som man ikke finner i vanlige klesbutikker. Min favorittkategori i nettbutikken er iallfall den med alle settene, jeg har fått helt dilla på sett som matcher! Noe dere kanskje har sett en del av på bloggen i år generelt haha.

Grunnen til at jeg valgte å samarbeide med de igjen er rett og slett fordi jeg liker klærne, kundeservicen er god, det er rask levering og prisene er veldig greie. Veldig mange bloggere har samarbeid med klesbutikker som er way over mitt budsjett, derfor synes jeg det er greit å samarbeide med en klesbutikk som selger klær jeg faktisk har råd til å kjøpe selv.

 

Hullete hight waist bukse finner du HER. Denne sitter veldig fint, er behagelig å ha på og den er heller ikke for lang for meg med mine 168 cm. På nettsiden finner dere også mange andre fine bukser i mange forskjellige passformer. Denne kommer jeg uten tvil til å bruke mye i høst! Jeg tenkte forresten å lage et eget blogginnlegg eller en video om hvordan man kan style hullete jeans.

 

 

Jeanskjolen finner du HER. Denne er kjempesøt på sommeren med en t-skjorte eller ingenting under, samtidig som det funker like fint på høst og vinter da med en tykkere genser under og strømpebukse om man trenger det. Stoffet er i tillegg veldig stretchy, så denne er skikkelig komfortabel. Hvis du synes at denne ble litt for mørk så kan jeg informere om at den også finnes i en lysere jeans-farge. Den kan også styles veldig opp og ned og er derfor veldig fleksibel. Selv liker jeg iallfall å ha klær jeg kan bruke til flere forskjellige anledninger, på den måten trenger jeg ikke kjøpe haugevis av klær, men kan heller style klærne jeg har på forskjellige måter. Bedre for miljøet og bedre for lommeboken!

 

Hvis dere er interessert og dere også synes at klærne fra Femme Luxe er fine så kan jeg høre om det er mulig for meg å få et samarbeid med dem som innebærer en konkurranse? Jeg har fått god respons på konkurranser tidligere på bloggen, så å skulle hatt konkurranse hvor man kan vinne klær hadde kanskje vært noe? La meg høre hvis dere er interesserte i det så skal jeg få se hva jeg får gjort:)

Dette hvite settet finner du HER. Dette er jeg heeelt forelsket i og det kommer jeg til å bruke så mye til sommeren! Jeg håper også at det byr seg noen anledninger til å bruke det i år også! Da jeg valgte meg ut dette var jeg så spent på om det var gjennomsiktig eller ei (for er det noe jeg har erfart så er det at hvite klær generelt ofte er gjennomsiktige), noe det heldigvis ikke er. Så tommel opp for det! Man skal heller ikke se bort ifra at kjøper akkurat dette settet i flere farger hehe. De har blant annet et med prikker som var skikkelig søtt!

 

Husk at det er en britisk butikk, så vær obs på tollen. Handler du for under 350 kroner er det tollfritt frem til nyttår. Eventuelt går det an å legge inn flere bestillinger om du skal kjøpe flere ting #lifehack. Haha neida, men det går an for å slippe toll. Men siden prisene er veldig greie så får man flere plagg og man kan likevel være under tollgrensa.

Denne supersøte hvite blazeren finner du HER. Den har opprullede armer som er sydd fast slik og en veldig fin fasong. Denne lå faktisk under kategorien jakker, men jeg synes den er mer en blazer.. men du finner den altså i kategorien jakker. Man får i tillegg kjøpt blant annet sko, bikinier og tilbehør i tillegg til klær i nettbutikken. Tommel opp for at de viser frem klærne på forskjellige mennesker med forskjellige kroppsfasonger også! Det skulle flere vært bedre til.

 

 

Noe du synes var fint? Kommer du til å sjekke ut nettbutikken?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg