NEW IN FROM SWEDEN + MORE

Da Anniken og jeg var i Sverige kjøpte jeg ikke så alt for mye, men litt ble det jo. Det gikk hovedsakelig i mat og den type ting, men jeg fikk også kjøpt med meg en ny kattekasse til kattene + tilbehør til den og noen få ting til meg. Jeg prøvde bevisst å ikke kjøpe noe særlig på denne turen, men da jeg kom over noen sko jeg hadde ønsket meg i noen år som var på tilbud måtte jeg nesten bare slå til hehe. Så ett par sko og to trøyer ble det på meg. Jeg skulle egentlig bare ha en av de to trøyene, men jeg klarte ikke å bestemme meg, så da ble det sånn da… ja takk begge deler, eller noe i den duren.

Skoene er fra en eller annen skobutikk jeg ikke husker navnet på, men dette merket ble solgt i flere skobutikker, så vanskelig å finne er de ikke. Trøyene derimot er fra New Yorker, utrolig søte og de ga meg litt 90-talls/2000s vibes.

Jeg må også få sagt hjertelig takk for alle de gode ordene deres de siste dagene<3 Selv om jeg ikke har fått svart hver og en av dere personlig setter jeg himla stor pris på dere og jeg har lest alt flere ganger. Sannheten er at det ikke kun er ett tilbakeskritt dessverre, men flere. Det tenkte jeg å fortelle om siden, men det at dere deler erfaringer med meg og kommer med oppmuntrende ord gjør meg godt! Jeg har brukt så mye tid de siste dagene på å være skuffet over meg selv og sint på meg selv, men ingenting godt kommer vel ut av det. Som en ansatt på RASP sa det så fint til meg, selv om jeg ikke husker det ordrett: “Du kan ikke hate deg selv til en versjon du kan elske”. Sant, så sant.

 

Hvordan har akkurat du det i dag?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er VELDIG synd jeg, at du ikke kan få være et sted over litt lengre tid til du har fått jobbet deg gjennom det mer SKIKKELIG med den hjelpen du trenger. Til du føler deg trygg på at det GÅR 🙂 Så du slipper å bli lei deg når det blir et lite skritt tilbake. Det gjelder uansett å ikke gi seg. Det er aldri for sent å begynne å tenke riktig igjen 🙂 God klem <3

    2. Huff ja hugse godt korleis de var, tilbakefalla, men man vokser gjennom de også, og lærer også gjennom de kva som er triggere og kor man er sårbar. Og som sagt før det går ann å bli frisk, men det kreves jobb. Håper og du får ein plass du kan ver over lenger tid… lett å tru i lykkeøyeblikk at det går bra, men livet er livet. Heier på deg💖 klem💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg