NEW IN FROM WEDNESDAY

På onsdag var jeg en tur på Storo alene og dette var faktisk første gangen her jeg var ute helt alene og hadde med meg bankkort. Grunnen til at jeg ikke har fått gå alene ute med bankkort før er for at jeg ikke skal ende med å kjøpe masse mat. Så planen denne onsdagen var å ta bussen til Storo, kikke litt rundt der og ikke kjøpe noe spiselig eller drikkbart og så ta bussen hjem. Hvordan det gikk? Vel, jeg møtte på noen utfordringer, men alt i alt gikk det veldig fint! Den første utfordringen var at jeg ble veldig tørst og da kunne jeg vel ha ringt avdelingen og hørt med dem hva jeg skulle gjøre, men jeg skal innrømme at jeg heller skeiet litt ut og kjøpte meg en Pepsi Max lime hehe. Den siste utfordringen var at det ikke gikk an å kjøpe billett i ruter-appen da jeg skulle tilbake, det kom bare opp error. Jeg da med min elendige stedsans ble ganske så fortvilet, men heldigvis reddet gps’en på telefonen min meg der og jeg fant veien tilbake tilslutt.

 

Cardigan/bluse fra Bikbok (49kr)

 

På bildene her får dere se hva jeg kjøpte på Storo og hvor det ble kjøpt + pris ser dere også under bildene. Jeg er veldig der at jeg sjeldent kjøper klær til full pris, så de fleste klærne mine er altså kjøpt på salg. Men så lenge man leter litt finner man veldig mye fint på salg også, noe som passer lommeboken min litt bedre. Før var jeg ikke så kresen da jeg kjøpte ting på salg, men nå har jeg blitt flink til å tenke “ville jeg i prinsippet betalt full pris for denne?” og hvis svaret er ja kjøper jeg den, om svaret er nei lar jeg være. Man trenger ikke kjøpe noe bare for å kjøpe, det er dårlig for miljøet det. Så klær jeg har kjøpt de siste årene er klær jeg har brukt mye, nettopp fordi jeg har vært veldig bevisst på om jeg virkelig kommer til å bruke klærne eller ei før jeg kjøper noe.

Kjole fra h&m (125 kr)

 

 

Kort bluse fra Bikbok (49kr)

 

Ansiktsmasker fra Normal (ca 20 kr pr) og neglelakk fra Normal (ca 90 kr)

 

 

Noe du synes er fint? Er du flink til å gjøre gode kupp?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg