NEW IN – SWEATERS

God kveld, god kveld! Denne uken har jeg fått kjøpt meg noen nye gensere, noe som virkelig var på tide. Jeg eide nemlig kun 4 vanlige tynne gensere før dette innkjøpet.. Det er ikke akkurat mange, for å si det sånn. Jeg hadde to svarte, en stripete og en rød. That’s it. Så det var virkelig på tide å få handlet inn noen. Jeg vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn har dette alltid blitt nedprioritert av meg. Men nå har jeg tatt tak og altså fått handlet inn noen, så da er det i boks!

Jeg har hatt utrolig vondt i korsryggen i dag, så det var så vidt jeg orket å ta noen bilder. Ansiktet mitt orket jeg ikke en gang å vise i dag, siden jeg føler at jeg ikke ser ut. Men bilder ble det heldigvis!Egentlig skulle jeg få besøk av Nora i dag, men jeg så meg rett og slett nødt til å avlyse da ryggen har vært så fæl. Jeg har fått noe smertestillende som har hjulpet litt heldigvis, men jeg føler meg fortsatt helt ubrukelig. I skrivende stund har jeg faktisk hviletid etter kveldsmat i sengen min. Men to dager til så er ryggen fin igjen, det gleder jeg meg til!

Alle klærne som ble kjøpt

Genser fra New Yorker – 29kr

Genser fra Gina Tricot – 79kr

Genser fra Gina Tricot – 99 kr     //    hettejakke fra New Yorker – 49 kr


sommerbluse fra Gina Tricot – 129kr

 

Noe du synes var fint?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer
    1. Ser du har talent på å få fine klær billig 🙂 Jeg har også blitt god på det. Jeg likte den enkle grå og hettegenseren spesielt 🙂

        1. <3 Du er sjønn. Vet blogg.no var nede en stund, så kan være det eller feil adresse. Kos deg med smågodt ikveld! Jeg er også ekstremt glad i søtsaker:-) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg