NEW IN | TRY ON HAUL

Jeg holder jo på å filme en “instagram decides my day” video i dag og ett av spørsmålene jeg stilte dere var om dere ønsket en innkjøpsvideo eller om dere ønsket et vanlig innlegg med bilder av innkjøpet. Det var ganske mange flere som ønsket video fremfor bilder, så da satte jeg i gang med filming og senere redigering. Dette er altså hva jeg handlet da jeg var på Storo med primærkontakten min, hvor målet var å kjøpe bukser i det vi kaller størrelse frisk. Og det målet klarte jeg til slutt! Jeg fant flere andre bukser jeg likte også, men jeg klarte ikke helt hvordan jeg selv så ut i flere av dem. Heldigvis kan det jobbes med og heldigvis fikk jeg med meg et par jeans tilbake til avdelingen! Det var faktisk primærkontakten min som fant dem! Greit med en primærkontakt som har veldig lik smak som en selv innen klær hihi.

 

Jeg håper dere liker videoen! Husk å følge med videre på instagrammen min @eliseamandan for å være med på å bestemme flere ting i løpet av dagen min. Det kommer noe litt artig senere i dag, så da spørs det om dere velger å være snille med meg eller utsette meg for noe som er morsomt på min bekostning. Jeg har en del selvironi heldigvis, men det blir spennende å se hva dere velger!

 

 

Noe du synes var fint?

 

 

//Elise Amanda

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg