NEW IN

Reklame | Femme Luxe

For en stund siden fikk jeg en mail fra Femme Luxe som lurte på om jeg ville inngå et samarbeid med dem ved å velge meg ut noen produkter gratis mot at jeg skrev et blogginnlegg om det. Mailen hadde forsvunnet helt i mengden, så jeg tok først kontakt med dem for en liten stund siden etter å ha sjekket ut siden. De har sååå mye fint! Blant annet minikjoler, festklær, midtlange kjoler, hverdagsklær, sko og chilleklær. Jeg har vært veldig nøye på at om jeg skal inngå samarbeid med noen må det være med produkter jeg selv liker. Dessuten fikk jeg helt frie tøyler på hva jeg skulle skrive i blogginnlegget, så om jeg overhodet ikke hadde likt produktene jeg valgte ut hadde dere fått høre det, for å si det sånn! Pakken dukket opp i postkassen under en uke etter at ordenen ble sendt inn og det er imponerende ettersom pakken ble sendt fra England, slik jeg forstod det. Tommel opp for kort leveringstid!

Denne hvite genseren her er suuuupermyk (jeg så jo helt dust ut da jeg gikk med den, for jeg drev og strøk meg selv på armen hele tiden haha) og den finner du her. Den finnes i grå, rosa og svart i tillegg til hvit. Jeg elsker at den er tynn i stoffet, uten å være gjennomsiktig. Jeg føler at slike pjuskegensere ofte er så himla tykke i stoffet, denne er heldigvis veldig flatterende!

Det neste jeg velge å klikke hjem er dette grå settet og er det noe jeg VIRKELIG anbefaler dere å klikke hjem fra nettsiden så er det nettopp dette settet! Stoffet er så glatt og mykt, men ikke bare er den supercomfy (for det er det så absolutt!), men settet ser faktisk utrolig fint ut på også! Jeg vet ikke hvor mange speilbilder jeg har tatt av meg selv med det på i speilet jeg, men det er flaut mange. Jeg har det faktisk på i skrivende stund! Settet finner du i tillegg til grå i fargene svart, khaki, rosa, stein og kamel. Bare klikk på lenken så kommer du inn direkte til den.


Så er det disse fake skinnbuksene, altså HVOR KULE!? Jeg digger dem! De fleste slike bukser jeg har sett før er av en eller annen grunn så himla lave i livet, noe som har irritert meg grønn! Denne derimot er ordentlig høy i livet!! De skal i tillegg ha pluss for å ha en fin størrelse i livet og at de ellers er ligg baggy. Skinnbukser er alltid en risk, man vil jo ikke ende opp med å se trashy ut. Disse kommer iallfall til å bli mye brukt av meg og de er så safe med tanke på hvordan de ser ut at de passer jo til så og si hva som helst. Ikke ser de trashy ut på heller.


Enda et bilde av joggedressen fordi den er så fiiiin! Buksen er høy i livet med strikk og genseren er relativt lang, så selv jeg med en lang torso slipper å vise frem hele magen min. Fasongen er i tillegg superfin på den! Hvis dere tar et titt nederst på buksen ser dere den kanten, noe som gjør at buksen sitter fint. Er man kort i beina derimot kan man jo bare brette de der en gang og vipps, buksen har riktig lengde!


Det aller siste jeg bestilte fra Femme Luxe er denne bodyen her. Denne skal jeg ærlig innrømme at jeg ble noe skuffet over. Den er veldig fin, men noe som ikke vises på nettsiden er at den er alt for gjennomsiktig til å gå med uten noe under. Det er utrolig synd, for den hadde vært så fin på sommeren med en olashorts med høyt liv. Fargen derimot digger jeg, men dette er nok heller et plagg man går med hjemme og ikke offentlig. Stoffet er i tillegg litt tynnere enn hva jeg hadde trodd og dårligere kvalitet, men kul var den i det minste. Så vær obs på dette om du skal bestille den! Helt ærlig synes jeg ikke akkurat denne er verdt prisen.


Ellers er det jo greit for dere å vite at kundeservicen svarer raskt, leveringstiden er kort og prisene er veldig greie! Størrelsene tror jeg er normale, jeg bare gjettet hvilken jeg hadde siden det er britiske størrelser (tok meg ikke bryet med å søke opp et størrelsekart haha), men alt passet helt perfekt!

Noen av plaggene du likte? Skal du sjekke ut siden?

 

//Elise Amanda

3 kommentarer
    1. Jeg klikket meg inn på skinnbuksa. Likte den og det grå joggebuksesettet best tror jeg! Synest du skrev fra “reklameinnlegg”, og likte at du virket ærlig og også sa det du ikke var fornøyd med.. : Håper du har en fin dag! (Håper det kommer antrekksbilde med den kule skinnbuksa- jeg har egentlig vært glad i slike i åresvis. Baggy skinnbukse er jeg usikker på om jeg villle valgt forann helt inntilsittende.. men muligens tøft!

      1. Ja, det er min favoritt også! 😀 Og så godt å høre at innlegget ikke ble så verst til, tross for reklame. Det kommer, det er til om med planlagt haha. Den er ikke sånn superbaggy, den er bare ikke helt tight forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg