NEW WORK OUT CLOTHES

Hva gir vel mer motivasjon enn nye treningsklær? For min del hjelper det skikkelig på motivasjonen iallfall! For en liten stund siden bestilte jeg noen nye treningsklær hjem og endelig kom de i posten! Det jeg bestilte var to nye treningstightser og en lilla treningsgenser. De to lilla plaggene er jeg utrolig fornøyd med! Utrolig behagelig stoff og de satt veldig fint på! Den hvite tightsen ble dessverre litt liten og siden jeg da “strekker” en del ut i den ble den gjennomsiktig. Utrolig synd, for den var veldig fin! Hvis jeg skal bruke den får det bli med en litt lang hettegenser eller hettejakke over hehe.

Det er forresten noen som har spurt hvorfor jeg har lov til å trene når jeg er syk. Det er fordi treningen er helt under kontroll. Av natur er jeg i tillegg alt for lat til å overtrene hehe. Jeg trener heller ikke mer enn jeg har lov til og jeg passer på å få i meg litt ekstra når jeg trener og går derfor ikke noe ned i vekt av treningen. Jeg trener for å bygge opp kroppen, ikke for å bryte den ned. Når det kommer til dansingen blir det kun 1.5 t i uken på meg dette halvåret. Jeg fant ut at det er dumt å gå på flere partier når jeg kommer til å være en del borte, derfor blir det kun klassisk ballett øvet/vidregående med tåspiss:)

 

-Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg