NEXT STOP: GERMANY

Kofferten er pakket, passet er klart, kameraet ladet og jeg er på plass i leiligheten til Mona. I morgen tidlig tar vi bussen inn til Oslo for å reise på tur med Color Fantasy sammen! Jeg fant ut at det er over fire år siden sist jeg var i Tyskland! Før pleide vi faktisk å dra med Kiel-båten hver eneste høstferie (ja, jeg var veldig heldig) og da jeg var liten var det en “vanlig båt”. Jeg har reist med både Color Magic og Color Fantasy flere ganger også og jeg gleder meg virkelig til å gjøre det igjen! Denne gangen drar jeg med ei venninne istedenfor familie og jeg er i tillegg gammel nok for alt på båten, så det blir gøy!

Det blir ikke mye shopping på meg de timene vi er i land (dette er en skikkelig budsjett-reise), men vi skal nok kose oss masse selvom! Til min store skuffelse så jeg at det ikke er Reserved lenger på shoppingsenteret ved kaia, jeg sjekket jo sist for bare noen uker siden og da var den butikken der ennå. Så det eneste jeg egentlig skal se etter er undertøy (mye billigere i Tyskland) og vegansk mat på en matbutikk der som nesten er helt vegansk. På båten er det jo haugevis av ting å gjøre og jeg gleder meg virkelig til å se showene ombord. Familien min og jeg har i tillegg hatt en fin tradisjon når vi går ombord og denne gleder jeg meg til å ta Mona med på! Dere hører masse fra meg i morgen!

-Elise Amanda

10 kommentarer

Siste innlegg