NIGHT SHADES I MANGE FARGER

God lørdags kveld! Siden jeg er ferdig med den svarte ballonggenseren min var det på tide å starte på noe nytt og det gjorde jeg for en liten stund siden. Det har ikke vært så mye strikking i det siste, men litt har det nå blitt. Egentlig har jeg fått sansen for jordtoner, så det har blitt litt av det i det siste. Likevel fant jeg ut at jeg ville ha en genser med litt farger i, en skikkelig god ullgenser. Så nå har jeg genserer Night shades på pinnene, en gratisoppskrift fra Drops.

Bolen og armene er i en beige farge og så er det mønster lenger opp. Mønsteret blir da i litt sporty farger. Egentlig skulle jeg ha en sennepsgul farge istedenfor hvit i mønsteret, men etter å ha sett den sennepsgule i butikken ombestemte jeg meg. Den var nemlig litt mer signalgul i virkeligheten. Jeg håper denne fargekombinasjonen blir fin og at jeg ikke ender opp med å se ut som en klovn hehe. Vi får vente og se! Nå har jeg akkurat begynt på arm nummer to (genseren strikkes nedenifra og opp (dessverre)), så hvordan fargekombinasjonen blir vet jeg ikke helt ennå. Kryss fingrene for at det blir fint da!

 

 

 

 

 

Tror du det blir fint?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg