NIGHT SHADES SWEATER

God kveld kjære lesere! I dag har det også vært en travel dag og først nå har jeg fått slengt meg ned i sofaen. Mer om dagen i dag tenkte jeg å blogge om siden, for nå skal dere heller få se hva som gikk av strikkepinnene mine for litt over en uke siden! Jeg er jo veldig glad i naturen året rundt, spesielt å gå tur. På ønskelista stod da en litt fargerik ullgenser til å bruke på tur og valget falt på Drops sin Night stades genser. Som alt annet fra Drops er dette en gratisoppskrift. Jeg byttet ut fargene bare, da den egentlig skulle være i grå, hvit og svart.

Den der strikkelista altså.. dere som strikker kjenner dere nok igjen med å skrive ned alt man ønsker å strikke, gjerne i et notat på mobilen. Den lista vokser fort altså.. men jeg har faktisk en prioriteringsliste over ting jeg VIRKELIG ønsker å strikke, så vi får se hvordan det går med det hehe. Etter denne genseren ble ferdig har jeg strikket et par sokker som er en julegave til bestemoren til Andreas (hun leser ikke bloggen, så det går fint å skrive!) og nå har jeg akkurat begynt på et handlenett med garn og oppskrift som jeg fikk av tante. Det er deilig med noen småprosjekter innimellom! Men her får dere se genseren!

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg